Uit de WiFi

16 november 2018 - Queen Elizabeth Park, Canada

Lieve mensen,

Het is tijd om even van de WiFi weg te gaan.....en me volledig onder te dompelen in hier zijn.....de komende dagen staat er nog van alles op het programma, vanmiddag samen met de moeder van de lokale gids een Afrikaanse lunch maken, morgen naar heet waterbronnen en zondag een plaatselijke kerkdienst bijwonen.....

Het is veel en intens en ik ervaar het hier zijn bijna als een ‘wonder’, met zoveel dingen waar ik ‘bang’ voor ben of die ik spannend vind en nu zie ik mezelf hier zo vertrouwd rondlopen en me overgeven aan wat zich aandient.......

Ik voel me fysiek trouwens ook goed en heb (nog) nergens last van qua darmen of andere ongemakken.....slapen gaat wisselend vanwege de warme nachten. Het klimaat is hier trowuens net als overal, ook aan het veranderen. Het zou normaal nu rond de 20-23 graden moeten zijn......en het is rond de 36-38 graden......

Love you all en ik bevind me in goede handen......tot later.......