Yes, nog even samen

8 november 2018 - Gouda, Nederland

Aan het einde van een dag thuis werken, kwam Olivier thuis. Dat ‘moest’ van mij voordat ik zaterdag het vliegtuig in ga stappen. Maar echt streng hoefde ik niet te zijn over ‘thuiskomen’ want gelukkig wilde hij mij ook nog even zien en gedag zeggen.

Wat heerlijk om hem weer even vast te houden en dichtbij te voelen. Ook Samson werd er zichtbaar opgewonden van en wist van blijdschap niet of hij nu naar mij of naar Olivier moest rennen!
We hebben lekker samen thuis gegeten en Oli was blij met een gezonde hap na teveel ‘fastfood’ door zijn ‘artiestenbestaan’.
Hij vertelde uitgebreid over zijn grote passie en wat er allemaal in zijn wereld gebeurt op het gebied van muziek. Mooie verhalen waar aankomende successen voorzichtig al in doorklinken. Morgen samen ontbijten en daarna weer ‘uit elkaar’ maar wel in alle diepte verbonden. Oh wat houd ik veel van hem…...en hij fluistert in mijn oor dat dat geheel wederzijds is…....❤️😎🎶

Yes, nog even samen

Deze foto werd gemaakt op 8 november 2018 in Gouda, Nederland met een Lg Electronics LG-H870.